کوچکترین مجسمه‌های جهان!!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از مطالب خوشتون آمده باشد و از آن لذت برده باشید.در صورت تمایل در نویسندگی وبلاگ در قسمت نظرات برامون بنویسید. مدیریت وبلاگ" امیر حسین رحیم نظری"

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان MEGA WEB و آدرس megaweb.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 608
:: کل نظرات : 23

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 128
:: باردید دیروز : 38
:: بازدید هفته : 128
:: بازدید ماه : 8993
:: بازدید سال : 22905
:: بازدید کلی : 207382

RSS

Powered By
loxblog.Com

کوچکترین مجسمه‌های جهان!!
چهار شنبه 12 بهمن 1390 ساعت 20:55 | بازدید : 1292 | نوشته ‌شده به دست Behrad davoudi | ( نظرات )

کوچکترین مجسمه‌های جهان



   
 
 
 
مجسمه
«ویلارد ویگان» را خالق کوچکترین مجسمه‌های جهان می‌نامند. او مجسمه‌اش را داخل سوراخ یک سوزن خیاطی ساخته است! و برای ساختن مجسمه اباما و خانواده‌اش واقعا سختی کشیده است! او برای خلق یک اثر معمولا...
   
مجسمه
 
مجسمه
«آدمک‌های کوچک» هنر خیابانی مورد علاقه Slinkachu است، او در مکانهای عمومی ‌شهر لندن این آثار را به وجود می‌آورد. این اثر هنری او «ابرقدرت» نام دارد.
 
 مجسمه اباما و خانواده اش
مجسمه اباما
 
«ویلارد ویگان» را خالق کوچکترین مجسمه‌های جهان می‌نامند. او مجسمه بالا را داخل سوراخ یک سوزن خیاطی ساخته است! و برای ساختن مجسمه اباما و خانواده‌اش واقعا سختی کشیده است! او برای خلق یک اثر معمولا چندین ماه وقت صرف می‌کند، و برای تراشیدن این شکلها از یک تیغ جراحی و نیزه‌هایی مخصوص برای تراشیدن طلا استفاده می‌کند و برای سهولت کار  آنها را روی سر سنجاق نصب می‌کند. برای رنگ کردن کارها هم از یک موی کنده شده از پروانه‌های مرده استفاده می‌کند (البته این پروانه حتما باید به مرگ طبیعی مرده باشد!، وگرنه او از کشتن پروانه‌ها به خاطر خلق اثر هنری اش اجتناب می‌کند).
 
مجسمه
 
استیون بکمان کسی که با خلال دندان شاهکار می‌آفریند، او نسخه مینیاتوری پل Golden Gate سان فرانسیسکو را با خلال دندان ساخته است. او برای ساختن این اثر فقط از یک خلال دندان و چسب استفاده کرده است.  
 
 
 
 
مجسمه
 
چه کسی گفته که شما نمی‌توانید یک شتر را داخل سوراخ سوزن و جلوی چشمهایتان قرار دهید؟! نیکلای آلدونین هنرمند دقیق روسی هفت شتر را درون سوراخ یک سوزن جای داده است.  او چنان آثار ریز و کوچکی خلق کرده که برای تماشای بعضی از آنها به میکروسکوپ نیاز داریم.
 
 مجسمه
یک گروه از مهندسین دانشگاه اساکا در ژاپن کوچکترین مسجمه جهان را خلق کردند. این مهندسین به وسیله تیزاب یک گاو سه بعدی به اندازه گلبولهای قرمز خون را روی پلاستیک درست کردند. اندازه این گاو فقط 10 در 7 میکرومتر است (هر میکرومتر معادل یک هزارم یک میلیمتر است). این گاو واقعا کوچکترین مجسمه سه بعدی‌ای است که تا بحال ساخته شده.
 
این نسخه بسیار ریز از ساختمان بیمه لندن را هم ویلارد ویگان ساخته و در مزایده به مبلغ 94.000 دلار آن را فروخته است. او در ساخت این اثر از طلای سفید و پلاتین استفاده کرد و برای ساختش چهار ماه زمان صرف کرد. البته این اثر هنری حتی از یک دانه شکر هم کوچکتر است و برای دیدنش باید از میکروسکوپ استفاده کنیم.
 
مجسمه
 استیون بکمان هم نسخه کوچک ساختمان امپایر استیت را ساخته است.
 
مجسمه
Nele Azevedo هنرمند برزیلی سرسختانه صدها مجسمه کوچک یخی ساخت که تا وقتی در اثر حرارت حاصل از نور آفتاب آب نشدند قابل دیدن بودند. درحالیکه خورشید به آنها می‌تایبد این آدمکهای کوچک هم کم کم خم شده و به روی زمین سقوط می‌کردند. با اینکه                         این مجسمه‌ها فقط یک روز زنده ماندند اما مردم خیلی ازشان استقبال کردند.
 
                                                 
 هالک شگفت انگیز، اثر ویلارد ویگان.        
 
                                                               
 
مجسمه                                                                      
نمونه دیگری از «آدمکهای کوچک» در فستیوال مشهوری در Grottaglie                                           ایتالیا                                                                            
 
                                                          
مجسمه‌های گچی بسیار کوچک اثر توماس جیکوب.                    

 





:: موضوعات مرتبط: جالب! , داستان،ادبیات و اشعار , ,
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: